۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

اطلاع رسانی دقیق و به موقع؛ رمز توفیق

پس آز آنکه نام خود را در فهرست قبول شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه سوره دیدم، به طور طبیعی سراغ سایت این دانشگاه رفتم تا بتوانم اطلاعات بیشتری در مورد دانشکده، دروس، اساتید و ... کسب کنم. بگذریم از این که بنده هنوز متوجه نشده ام که این مؤسسه به دانشگاه تبدیل شده است یا نه؟! چرا که همواره از آن به نام دانشگاه سوره نام برده می شود ولی سر صفحه ی اصلی سایت دانشگاه با نام مرسسه ی آموزش عالی سوره مزین شده است!؛ اما گذشته از این؛ نکته ی جالب توجه برایم، مسدود بودن سایت دانشکده های این دانشگاه بود، علی رغم این که لینک آن در صفحه ی اصلی وجود داشت. حال اگر از تعطیلی سایت سایر دانشکده ها بگذریم؛ تعطیلی سایت دانشکده ی علوم ارتباطات این دانشگاه که اتفاقا" سر و کار حقیر هم با آن جاست، برایم بیشتر جالب توجه بود. هر وقت که به این سایت مراجعه می کردم با خودم می گفتم : مگه می شه در عصر اطلاعات و ارتباطات، سایت دانشکده ی علوم ارتباطات ، آن هم در مرکز کشور تعطیل باشه؟ ولی باز به گمان این که از سرعت لاک پشتی اینترنت در کشورمان انتظار بیشتری هم نمی توان داشت؛ گناه آن را بیشتر به گردن مخابرات می انداختم. اما امروز که جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود به ساختمان مرکزی دانشگاه رفتم، اطلاعیه ای را در حال نصب بر روی برد های ساختمان دیدم که بر روی آن با امضای واحد انفورماتیک نوشته شده بود: " به دلیل ایام ثبت نام دانشجویان و اخذ واحد اینترنتی، سایت دانشکده های دانشگاه سوره، مسدود می باشد ". با خود اندیشیدم که اگر روابط عمومی دانشگاه قبل از شروع ثبت نام، این اطلاعیه را با ادبیاتی درخور همراه با قید زمان مسدودی و بازگشایی سایت دانشکده ها، بر روی سایت اصلی دانشگاه قرار می داد، چقدر عالی بود. به راستی که رمز توفیق روابط عمومی؛ قبل و بیش از هر چیز اطلاع رسانی دقیق و به موقع است.

۱ نظر:

  1. به نام خالق یکتا
    جناب آقای مزینانی
    با سلام
    ضمن تبریک قبولی شما در رشته ارشد ارتباطات سوره,امیدوارم حضور شما برادر عزیز و بیان نقطه نظرات ارزشمندتان بتواند موجب تعالی در امور اداری و در آینده ای نزدیک در امور آموزشی موسسه سوره بشود چرا که آنچه مشاهده کردید قطره ای بود از دریا.
    ایام عزت مستدام
    قیومی




















    ع

    پاسخحذف